.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
۳۸۲ حیاط خلوت دولتی دور از چشم دستگاه های نظارتی
دولت سیزدهم بایستی طبق قانون اصل 44 در یک دوره زمانی مشخص و شرایط معین بطور شفاف؛ شرکتهای دولتی را واگذار نماید. پیشنهاد می­گردد که یک کمیته ای متشکل از سران قوا تشکیل گردد تا چهارچوب و سازوکار واگذاری شرکتهای دولتی با همفکری تمامی قوا و دستگاههای اجرایی، قضایی و مجلس شورای اسلامی؛ در آن تعیین و نهایی گردد. (ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد. شورای شهر سیاسی بهتر است یا شورای شهر تخصصی؟
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
شمال نیوز :  به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:.... ثبت نام داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره­ ی مجلس شوراي اسلامي از ۱۰آذر ماه+ شرایط نامزدها
شمال نیوز : به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:....(ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد. احتمال تغییر در ترکیب شورای نگهبان و گمانه‌زنی‌های بی‌حاصل
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد .....

تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان تصمیم غیرکارشناسی و عجولانه مجلس بود
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد ..... (ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است..... 85 درصد سواحل مازندران در تصرف نهادهای دولتی!
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : نماينده مردم رشت در خانه ملت اضافه كرد:حوزه هاي انتخابيه از ما خيلي انرژي مي گيرند مسائل جزئي همانند آب،برق ،گاز و مسكّن باعث شده است كه ما زماني براي پرداختن به مسائل ملي و اساسي كشور نداشته باشيم ..... جعفرزاده نماینده رشت: مجلس اسير روزمرگي شده است/ انتخابات مجلس باید استانی شود
شمال نیوز : نماينده مردم رشت در خانه ملت اضافه كرد:حوزه هاي انتخابيه از ما خيلي انرژي مي گيرند مسائل جزئي همانند آب،برق ،گاز و مسكّن باعث شده است كه ما زماني براي پرداختن به مسائل ملي و اساسي كشور نداشته باشيم .....(ادامه)
انتقاد تند عارف از رسانه ملی
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: به دلیل عملکرد بد برخی از مسئولین و نهادها اعتماد مردم به حاکمیت خدشه‌دار شده است. نمونه عینی آن عملکرد صدا وسیما است که با نگاهی جانبدارانه روز به روز از مردم فاصله می گیرد.(ادامه)
جوابیه وزارت کشور در باره حق برگزاری تجمع
(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
نامه آیت‌الله جنتی به کروبی: از وصیت امام(ره) تاسی کنید
پانزده سال پیش در چنین روزی دبیر شورای نگهبان به رئیس مجلس وقت نامه‌ای نوشت و در آن به اهانت علنی علیه شورای نگهبان در مجلس اشاره و انتقاد کرد. (ادامه)
دلخوش كه گويا از لحن صحبت لاريجاني دلخور شده بود. ادامه داد: آقاي دكتر ما كه به شما احترام ميگذاريم اما شما اول صبح اينجوري مي فرماييد؟ اين نحوه برخورد نيست! من سه دوره نماينده مجلس هستم. لااقل اشكال ندارد به من بگو ...

دلخوش: اشکال ندارد به من بگویید خفه شو حرف نزن/ لاریجانی: احساسی حرف نزنید
دلخوش كه گويا از لحن صحبت لاريجاني دلخور شده بود. ادامه داد: آقاي دكتر ما كه به شما احترام ميگذاريم اما شما اول صبح اينجوري مي فرماييد؟ اين نحوه برخورد نيست! من سه دوره نماينده مجلس هستم. لااقل اشكال ندارد به من بگو ... (ادامه)
شمال نیوز : خبر، شوك‌آور و ننگ‌آور است؛ مديران ارشد دولتي و از جمله مديراني كه بايد ناظر بر منابع طبيعي و زمين‌خواري باشند، متهم اصلي نابودي خطه شمال كشورند..... خانه خالي 7 هزار مدير دولتي در يک روستاي شمال !
شمال نیوز : خبر، شوك‌آور و ننگ‌آور است؛ مديران ارشد دولتي و از جمله مديراني كه بايد ناظر بر منابع طبيعي و زمين‌خواري باشند، متهم اصلي نابودي خطه شمال كشورند.....(ادامه)
حكم ديوان محاسبات به احمدي نژاد ابلاغ شده
هرچه باشد اوضاع به نفع «محمود احمدي‌نژاد» پيش نمي‌رود. شاهد آن هم محتواي نامه غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، عضو كميسيون برنامه و بودجه در پاسخ به نامه وكيل محمود احمدي‌نژاد به نمايندگان مجلس است. (ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
تهديد جديد اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها / شكايت مي‌كنيم!
«شكايت مي‌كنيم»؛ اين خط و نشان تازه وكيل احمدي‌نژاد براي دادستان ديوان محاسبات است. نزديك به دو هفته از انتشار گفت‌وگوي فياض شجاعي، دادستان ديوان محاسبات با روزنامه اعتماد درباره ٧ حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد و جزييات تخلفات و احكام صادر شده براي آنها مي‌گذرد.(ادامه)
جدیدترین خواسته احمدی نژاد چیست ؟
(ادامه)
                                                                             نگاهي به انتخابات شوراي اسلامي شهر نكا(يادداشت)
(ادامه)
پيش‌نيازهاي برنامه‌ريزي توسعه در ايران(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند..... پیشنهاد تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی و حذف انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند.....(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 57 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.